Moii obserwatorzy

sobota, 29 października 2011

Niedługo u mnie nowa płyta!

Witajcie. Muszę się wam pochwalić , że już niedługo trafi do mnie nowa płyta. Mama właśnie zamawia. Co to za krążek? Oczywiście Marina Łuczenko - HardBeat. Mimo , że premiera jest dopiero 5 listopada , to jednak już teraz można ją kupić na allegro.

Teraz chyba zacznę recenzować płyty. Mam zamiar też kupić Ellie- Co mi w duszy gra , Afromental- The B.O.M.B ( 15 listopad) , Grubson- Coś więcej nić muzyka i jeszcze czaję się na Jessie J.

A teraz zobaczcie okładkę :







TRACKLISTA:

1. HardBeat – Intro

2.Electric Bass

3. I'll Never Touch You

4. Heartbeat

 5.This is Called "ME"
 
6. Saturday Night

7. Lie More

 8. Hellfire

9. Jack

10. Second Best

11. Rainbow After Rain

12. One By One


A teraz piosenki , które zostały już opublikowane :




A teraz piosenka na dziś , a zarazem moja ulubiona ostatnio ( od pół godziny) . Jest to piosenka także pochodząca z albumu Mariny Łuczenko - HardBeat , a zarazem następny singiel. Piosenka nazywa się "Jack".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz